Söndag kväll !

Sitter och kollar på Nyterna med pappa :) Dom säger att värmen är på väg :DD
Bara att den kommer när jag jobbar "/ så lär ju aldrig bli brun om jag ska jobba när det är fint väder xD
Men få väll se till att tjäna mycket och åka utomlands i höst istället :)
Men har vart ledig itvå dagar nu :) Det va ju inte meningen att jag skulle va det med vart det iaf, så det va riktigt sköönt. Börjar bli bättre nu. har inte lika ont i halsen längre :)
så det är ju bra eftersom jag börjar jobba ordentligt imorgon :) Ska ha öppningen för första gången nu :D Så får hoppas att det går bra :P
annars idag har de vart lungt, tog ner mina sista saker till verkstaden. och så har jag sovit och bara tagit det lungt..
Har också kommit på att jag har så pass mycket saker nu så jag skulle verkligen kunna flytta hemifrån :P utan att behöva köpa massa saker. för dom sakerna har jag redan xD hahaha
Men nu ska jag se lite av filmen klart och sen sova! nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0