.......

Kan inte sova....
Hatar att vara förkyld! Det känns som det är någon som trycker mott mina lungor plus att jag hostar sönder mig hals :(
Kan det inte bara bli vååår så man slipper det här!!

Menmen nu när jag redan är sjuk finns det inte så mycket att göra åt det.
Dagen har iaf vart lung, har kollat på film heldagen typ. Sara har vart hemma för hon va ledig från skolan så hon har tagit hand om mig idag :) Det är tur att hon finns :D <3
Vi har lagat mat, idag vart det soppa och pannkakor :) och till desser Chokladbollar :D MUMS
Så duktiga va vi med våran nyttiga liv xD men kommer fler dagar man kan vara nyttig på ;)

En fråga!
Om det är någon som vet hur man får bättre immunförsvar så snälla berätta för mig ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0