Första praktikdagen :D

Sitter ny duschad i Saras soffa och kollar på CSI NY :)..
Ska snart ta och sova tror jag . är helt slut och min näsa vill aldrig sluta rinna...
Blir så trött att man börjar bli sjuk nu!! Orkar knappt att duscha utan an bli totalt sluut!

Men första dagen på praktien va iaf bra :) Bättre än vad jag trodde faktiskt, eftersom jag inte kände för praktik över huvudtaget nu...
Men när jag kom ditt så vissa gick jag runt på hotellet och kolla på alla rum. Snacka om att det va fint. Allt va nyrenoverat över allt, förutom relax avdelningen, men dom skulle göra det :) det va mordert och her mysigt som helst iaf..
Sen vart det att jag fick gå till Repan :) Ska iaf va där den här veckan och kanske nästa vecka med. men får se lite.
Gick igenom programet och kolla lite hur allt gick till idag iaf...
Imorgon blir det att jobba eftermiddagpass. S börjar halv 3 och slutar halv 11.. Så då ska jag få lära mig lite annat och så :D
Efterjobbet så åkte jag  hem och byte om sen när Sara kom hem så åkte vi till Maxi och handlade
Och jag säger bara HERREGUD! Jag ska leva på vatten fårn och med nu.. det är ju svin dyrt att handla mat...

men nu ska jag ta och stänga av snart och sova :) NattiNatti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0