Fredag kväll

Kom just hem från verksta´n, har målat lite saker till garderoben i mitt rum :)
Ska snart hoppa in i durschen sen hjälpa pappa med maten tydligen..

Annars idag har det vart lungt, vaknade kvart över åtta imorse så det vart lite stressigt.. Fick skjus av Niklas till skolan, och när jag kom till stora entrén så fick jag sms av Sofia som frågade vart jag var.
Då trodde jag att vi hade börjat. men icke sa nicke, då va tydligten läraren sjuk! GUUUD vad irriterad jag vart då. Jag va hur trött som helst.
Så det av bara att sitta i skolan till tio över tio till Svenska började. Och då kom den tråkkiga lektion, vi fortsatte kolla på filmen ska kolla på
men efter den faktiskt goda lunchen (hamburgare med tillbehörer) Så komm ju den roligaste lektionen på HELA veckan Barteknik :) Det va näst sista gången idag ;(
Men vi skulle blanda drinkar :) Det va riktigt kul ....

men nu tjatar pappa om att jag ska hjälpa till med maten.. bäst atyt göra det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0