JAAA :D

Idag har det vart en bra dag :) Hade sovmorgon till tio över tio :) Då hade vi samhällskundskap, och dess utom prov. Fattar inte varför man sätter proven på en måndag! Menmen, jag hann ju plugga lite när jag äntligen kom hem igår kväll. Men får se om det gick bra elr inte på onsdag, kändes sådär.. svarade på det jag kunde iaf :D Det är ju alltid något
Sen hade vi kök, som vi inte har haft på ett år typ :D Så det va riktigt kul. vi gjorde indonesisk mat :) Verkligen hur gott som hels :)
Godast va ju så klart min dessert xD naevars allt va gott :D


Fick ett mycket trevligt och efterlängtat samtal från Astrid Lindgrens värld idag :D.. Dom erbjöd mig en tjänst där nere i sommar :) och så klart tackade jag Ja dirket..
Dom tyckte jag hade gjort ett bra och stort intryck :D, så det är ju riktigt trevligt att höra :D
Så i sommar kommer jag större dela va i Saltkråkan (caffét och berättelse turen) sen kommer jag även få va i en liten kiosk vid Pippi ungefär :D 
Men hoppas på att man kanske kan få va lite överallt om det behövs :) Det är ju bara kul att testa på lite allt möjligt :D
Men det är skönt att veta att man har någonting nu över sommaren iaf :D

Kommentarer
Postat av: Sara

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS igen :P

2011-03-14 @ 22:51:36
URL: http://saramiriamlindsmyr.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis gumman! <3

2011-03-15 @ 00:02:28
URL: http://jessicaapaulson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jessica : Tack gumman :) Vart skapligt glad när dom ringde :D <3



Sara: Tack igen :D

2011-03-15 @ 10:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0