Morgon

God morgon alla! ( elr god och god vet jag inte )
Idag är jag inte på humör riktigt! Vaknar vid havl åtta av att någon i lägenheten brevid sätter igång och slipar!!
IDIOT! fattar man inte att folk kanske sover så tidigt på morgonen, elr kanske finns folk som har jobbat elr nått!
Plus att jag inte kan somna tidigt för det låter som att jag inte har någon dörr till trapphuset. Allt hörs så himmla väll! Pluss att det är någon som har en fågel så låtet 24/7
GaHHHHH!!!
Men får väll hoppas att jag blir på bättre humör lite senare!

Nu när jag ändå är vaken så ska jag ta och hoppa in i duschen och då behöver jag inte direkt stressa eftersom jag inte börjar förens tio.. Har bara en lektion i dag, och det är hotelldata :) sen sk ajag och Sofia in till stan :)
ska köpa ett par vettiga skor som jag kan ha när jag jobbar :) sen måste jag nog köpra strumpor med xD Få väl se va det blir xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0