Onsdag

Hallu :)
Sitter ensam hemma hos Sara :) Sara är i skolan idag och jag börjar inte förens halv tre.
Så ska ta och göra mig igordning snart och gå till bussen. Jobbar till halv elva idag med.
Men idag blir det att jobba med Jessica istället :D

Igår jobbade jag eftermiddag med Bojan :) det va riktigt kul faktiskt :)
Fick göra bokningar, så nu kan jag det iaf. Men det är fortfarande saker som jag inte har gjort, utan bara har kollat hur man göra :)
Annars va det rätt lungt igår, inte jättemånga gäster, men lite iaf så det fanns nått att göra :)
På torsdag och fredag jobbar jag förmiddag. Vilket menar att när jag kommer hem ikväll blir det att sova direkt för börjar klockan 7 imorgon ;P menmen det kommer gå bra :P

men nu är det bästa jag gör mig klar så jag inte missar bussen..
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0