Torsdags kväll

Sitter och kollar på Sveriges Värsta bilförare! Man kan ju verkligen inte annat än att garva åt dom
Vilka idioter igentligen! men det är ju undethållande xD
Ikväll blir det nog att sova tidigt tror jag, är så fruktansvart trött än. Även att jag sov några timmar i eftermiddags.
Men annars idag har det vart sådär, kännt mig helt blää, har inte vart min dag idag. allt va imot mig kändes det som..
Efterskolan följde Malin med upp till mig och drack lite te och snacka lite skit . Det va trevligt:)
Efter det skulle jag kolla på film, men jag soman tio minuter in i gilmer elr nått xD hahaha det va lite skönt och sova.


Gårdagen va mycket trevlig med :) Va hemma hos Sofia med Josefin Carro och Joakim och bastade :) Huur skönt som helst. Jag och sofia tog några glas vin med, så det va en riktigt skön onsdags kväll ! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0